24.6.2015

"Believe in yourself"

Moikka,

tänään kirjoitan asiasta, josta ovat tietoisia ainakin suurin osa mun kavereista ja tutuista. Mistä sitten on kyse?

Kun yhteishaku tehtiin, mä hain useampaan paikkaan ja oikeasti halusin vain ja ainoastaan yhteen kouluun. Jossain vaiheessa rupesin epäröimään, että mitä jos en pääse sinne ja uskottelin itselleni etten pääse sinne. No huhtikuussa kuitenkin oli soveltuvuuskokeet ja niiden mennessä hyvin sain pientä toivoo, että opiskelen vielä joskus tuolla kyseisessä koulussa. Silti koko ajan pelkäsin pahinta, jos en pääse kouluun. Toivoin kuitenkin kaikkeni ja tiesin, että olin tehnyt kaikkeni. Mä pääsin kouluun! Pääsin vielä juuri sinne minne halusinkin eli mun osalta koulu alkaa maanantaina 10.8 Jyväskylän ammattiopistossa ja sosiaali- ja terveysalan perustutkintoa. Mä siis valmistun kahden vuoden päästä eli keväällä 2017. 

Sinä aikana, kun mä ootin noita tuloksia niin opin uskomaan itseeni enemmän ja omiin unelmiini. Niinpä kehotan kaikkia uskomaan itseensä ja omiin unelmiinsa. Sen unelman ei tarvitse olla iso asia. Unelmien eteen täytyy tehdä töitä, mutta munkin tapauksessa se palkittiin lopuksi ja mä pääsen opiskeleen juuri sitä alaa, mitä olen aina halunnut.


Vastailkaa myös kahteen kyselyyn tossa oikeassa palkissa! Kiitos jo etukäteen! :)

-Janita

4 kommenttia:

  1. Onnea koulupaikasta! (: Hieno ulkoasu sun blogissa ja kuvatkin on hienoja :-)

    http://lifeonearth-marianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oon kyllä itekkin huomannut tässä muutaman vuoden sisällä, että pääseminen tuntuu olevan puolet helpompaa, kun uskoo itteensä - epävarmuus hirveen helposti paistaa läpi! Onnea koulupaikasta!
    http://jennicarita.blogspot.fi

    VastaaPoista