2.3.2015

Pitkästä aikaa täällä taas!

 Moi,

Pitkästä aikaa mä palailen takas tänne blogin puolelle. Olin siis noin pari kuukautta poissa blogin parista. Nyt taas halusin päästä tänne kirjoittamaan postauksia ja tällä kertaa oli aikaa ja innostusta  tulla kirjoittelemaan. Tässä postauksessa kerron vähän viime aikojen tapahtumista muutamien kuvien kera ja muita postauksia on tulossa sitten lähiaikoina lisää ja tietysti ideoita saa lähettää aina, jos on jotain mitä haluaisi erityisesti nähdä/kuulla. :)

Miks olin poissa blogin parista vähän aikaa? Isoimpina syinä olivat varmasti osittain ajan puute, mutta vielä enemmän se, että mulla ei ollut intoa kirjoitella tänne. Tietysti ilmassa oli myös väsymystä, jonka takia en jaksanut usein edes raahautua koneen ääreen kirjoittelemaan mitään.

Mulle kuuluu ihan hyvää ja lukuloman alettua nukuin muutamana ekana päivänä paljon, jotta pääsisi vähän univeloista eroon. Nyt lukulomalla oon tietenkin lukenut, mutta aikaa on silti riittänyt kavereiden näkemiseen ja käymään useampana päivänä Jyväskylässä. Kävin myös muutama viikkoo sit ekan ja varmaan vikan kerran tänä talvena hiihtämässä, koska ladut alkaa olla jo kohta aika huonossa kunnossa.

Tähän loppuun vielä saatte joitain sekalaisia kuvia puhelimesta viime ajoilta.







PS. Suositelkaahan jotain hyviä sarjoja tai elokuvia Netflixistä, jos tiedätte niin laittakaa kommenttia alas. :)


Nähdään pian,
Janita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti