1.12.2014

Luukku 2: Viimeinen jakso koulussa

Moikka,
 
perjantaina mulla siis alkoi viimeinen jakso lukiossa ja tässä postauksessa keskityn kertomaan vähän enemmän siitä. Millainen mun jakso on? Mitä itse pidän tästä viimeisestä jaksosta? Mitä tunteita koko lukion viimeinen jakso herättää mussa? Muun muassa noihin kysymyksiin saatte vastauksia tässä postauksessa ja näette mun lukujärjestyksen ja muuta siihen liittyvää.

 
Ensimmäisenä ajattelin kertoa vähän mun lukujärjestyksestä. Kuten kuvasta näkee mun päivät ei oo ihan täynnä ja osa päivistä aika rentojakin. :D Tässä jaksossa mulla on kaks kurssia liikuntaa ja sen lisäksi äidinkieltä, matikkaa ja biologiaa. Biologian kurssi on toinen pakollisista kursseista, joten se on pakko käydä, mutta oisihan sen voinut käydä aikaisemminkin. Eniten tässä jaksossa tietysti tykkään molemmista liikunnan kursseista. Onneksi tämä jakso on kuitenkin aika kevyt niin tämän jakson jälkeen on ihan kiva siirtyä lukulomalle lukemaan ylioppilaskirjoituksiin.
 
Viimeinen jakso lukiossa. Mihin aika on mennyt, sillä tuntuu siltä että vastahan mä alotin lukion ja nyt oon jo vikaa vuotta opiskelemassa. Toisaalta kiva, että kohta on jo mahdollisuus lähteä opiskelemaan haluamaansa ammattia, mutta toisaalta mietityttää säilyykö kaikki kaverit lukion ajalta. Uskon, että itsellä ainakin parhaimmat kaverit koulusta säilyy tulevaisuudessakin, mutta silti tiet eroaa ja jokainen lähtee omaan suuntaan opiskelemaan.
 
Onko jollain muulla viimeinen vuosi lukiossa? Mitä ajatuksia se herättää, että viimeinen jakso lukiossa on menossa ja kohta tämäkin koulu on käyty? Tai ylipäätänsä kuinka moni teistä on lukiossa/on ajatellut hakea lukioon? :)
 
-Janita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti