1.12.2014

Luukku 1: Joulukalenteri

Moikka,
 
tänä vuonna ajattelin toteuttaa täällä blogini puolella joulukalenterin. Olen suunnitellut suunnilleen kaiken mitä postauksia joulukalenteriin sisältyy. Osa postauksista on vähän erikoisempia kuin toiset. Tässä postauksessa ajattelin kirjoittaa yleensäkin joulukalentereista.
 
Eli varmasti monessa blogissa voi törmätä joulukalenteriin joulukuussa. Joulukalentereita on olemassa monenlaisia ja mulla on yleensä ollut vain sellainen perus suklaakalenteri. Nykyään on kaikkia haribo, kinder, dumle ja muita sellaisia kalliimpia kalentereita, mutta mulla on ollut vaan kerran haribo joulukalenteri. Muuten oon tyytynyt suklaakalenteriin ja joskus mulla on saattanut olla myös kuvakalenteri, jossa oli joka päivä luukun takana joku kuva.
 
Viime vuonna törmäsin myös Tea Marikan itse tekemään joulukalenteriin ja silloin tein sellaisen itellenikin ja se oli loppuen lopuksi ihan kiva. Tässä vielä linkki kyseiseen videoon, jos haluatte nähdä sen videon tai ette tiedä mistä puhun.

Yhtenä iltana tulin kotiin ja yllätykseksi äiti oli käynyt ostaa mulle joulukalenterin ja tänä vuonna mulla ei varmaan tule olemaan muita joulukalentereita.
 
Mutta innolla odotan minkälaisia joulukalentereita ja julkaisuja on joulukuussa muilla bloggaajilla tai vloggaajilla.
 
Jos teillä on jotain toiveita mitä haluaisitte, että toteutan joulukalenterissa niin kertokaa, sillä vielä kerkee vaikuttamaan asiaan? Osa on myös varmaan vähän tavallisempia postauksia, mutta ei oikeastaan sellaisia postauksia missä kertoisin kuulumisistani.
 
-Janita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti