18.5.2014

"Tuo mulle lämpöö, vie mut aurinkoon"

Moikka,
nyt ollaan jo ihan toukokuun loppupuolella ja varsinkin tänä viikonloppuna on ollut tosi lämpimät kelit ainakin täällä päin. Mites muualla? Onko ollut hyvät kelit ja onko ollut jopa liian lämmintä? :)
 
Tällä viikolla oon pääasiassa katellut vaan jääkiekon mm-kisoja ja tehnyt viimeisiä koulujuttuja. Ensi viikolla keskiviikkona alkaakin sitten koeviikko, johon oon lukenut tässä viikonlopun aikanakin jo. Ensi viikko menee siis suurimmaksi osaksi kokeisiin lukiessa ja tiistaina lähden todennäköisesti taas käymään Jyväskylässä. Viime vikkojen aikana oon käynyt tosi paljon salilla erilaisilla ryhmäliikuntatunneilla ja oon melkein kaikilla niillä käyny siitä asti, kun aloitin salilla käymisen ja tykkään niistä tosi paljon. Eniten odotan toukokuun viimeisellä viikolla alkavaa bodyattackia. Ihan mielenkiintoiselta kuulostaa ja ajattelin mennä kokeilemaan. Oon kuullut siitä sen verran, että se on aika rankka, mutta katsotaan ekan kerran jälkeen, mitkä fiilikset sitten on.
 
Tähän loppuun laittelen nytten viimeisten päivien kuvia ja mm pari kuvaa mun hiuksista, kun kävin niitä vähän lyhentämässä kampaajalla. Muutos ei ole kovin suuri, mutta otin silti muutamia kuvia tännekin. :D
 
 Uudet kengät 99,90€ -Stadium
 
 Äikän kurssilla piti lukea kirja ja mulla oli Muumipappa ja meri :)
 
 Tän kevään viimeiset kokeet ! :D
 


 Uudet hiukset :)
 




ja ruotsin kokeeseen lukemista...
 
Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille!
 
-Janita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti