17.4.2014

Viime viikonloppu

Moi,
viime viikonloppuna olin taas ihan mukavasti reissussa ja en ollut kotona lähes lainkaan.
 
Viikonloppu alkoi siis sillä, että lähdin perjantaina heti koulun jälkeen äidin kyydillä Jyväskylään ja illalla oli Jaren keikka. Olin Paviljongissa jo neljän jälkeen ja hengailin siellä sitten kaikkien muiden  ihmisten kanssa, kun ooteltiin Jarea. Lopulta Jare tuli kuitenkin aika myöhään vasta joskus kuuden jälkeen ja ei siis keretty kunnolla näkemään ennen keikkaa. Annettiin vaan meidän kirjeet, kortit yms. Jarelle ja päästettiin se sisälle. Mekin mentiin sitten sisälle oottelemaan milloin päästään saliin sisälle. Keikka oli loppuen lopuksi ihan kiva ja etenkin yleisö oli tosi hyvin mukana koko keikan ajan. Keikan jälkeen ulkona oli niin paljon porukkaa, kun Jare tuli, joten se ei voinut jäädä siihen. Mäkin lähdin suuntaamaan sitten matkakeskukselle päin kaverin kanssa ja oottelin äitiä, joka oli tulossa hakemaan mut. Menin sitten yöks mun kummin luokse ja lauantaina aamulla lähtö Helsinkiin päin.

Jyväskylä <3
 
Lauantai ja sunnuntai meni Helsingissä. Kierreltiin vaan mun serkun kanssa ympäri kaupunkia ja liikuttiin ratikalla ja metrolla. Mä kävin sitten sillä aikaa, kun mun serkku oli lenkillä niin moikkaamassa Jaree Tavastialla ja näin siinä samalla muutamaa kaveria. :) Olin kuitenkin onnellinen viikonlopun jälkeen, vaikka viikonloppu oli tosi rankka ja sunnuntaina, kun tulin illalla kotiin olin aivan väsynyt. Nyt vielä pari kuvaa viikonlopulta. Valitettavasti en kuvaillut kauheasti, mutta koitan kuvailla edes jotain tässä pääsiäisen aikana. Kaiken lisäksi mun puhelinkin on vähä huonossa kunnossa ja jouduin ainakin vähäks aikaa ottaa vanhan puhelimen käyttöön. Katsotaan, jos ostaisin kesällä sitten uuden puhelimen itelleni. :)
 


 
Mukavaa pääsiäistä kaikille lukijoille!
 
-Janita


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti