7.12.2013

Joulukalenteri luukku 7: perus kuulumisia ja synttärit!

Moikka,

Pahoittelen etten ole kereinnyt kirjoittamaan tällä viikolla joulukalenterin luukkuja! :( Tänään siis kerron tästä viikosta ja mun synttäreistä.

Aloitetaan vaikka siitä, että kerron mitä oon tehnyt milloinkin tällä viikolla. Maanantaina koulun jälkeen tein läksyjä ja sitten koko ilta menikin tallilla. Tiistaina taas tein koulun jälkeen vähän aikaa läksyjä ja sitten löhin töihin ja sit senkin jälkeen tein läksyjä. Keskiviikkona lähin suoraan koulusta Jyväskylään ja äiti jätti mut matkakeskukselle ja sieltä kävelin paviljongille, koska illalla oli Cheekin keikka. Oli kyllä huippu keikka ja oli tosi kivaa! Kiitos kaikille niille, joiden kanssa olin silloin illalla! :) Näin vielä keikan jälkeen Jaree ja otettiin yhteiskuva ja sain kaks halii Jarelta ja sit se laitto viel nimmarin mun puhelimen suojakoteloon. 

Tossa on vielä mun ja Jaren yhteiskuva! :) Jare on vaan ihan huippu!<3 Onneks nään Jaree taas ens viikolla. :)

Sitten torstaina olin vähän aikaa Roosan kaa kaupungilla ja käytiin ostaa kaikkee herkkuja, kun Roosa oli tulossa meille sillon perjantaina yöks. Sitten illalla käytiin taas päivystyksessä, koska mun pikkuveli sai toisen aivotärähdyksen noin 2,5 viikon sisällä. Perjantaina aamulla siivoiltiin vähän ja ennen kahta lähettiin makuuniin ja otettiin Roosa siitä kyytiin, kun oltiin valittu leffat. Otettiin leffat the silent house ja jätä se. Ekana, kun päästiin meille laitoin mekon päälle ja sit otettiin pari kuvaa, jonka jälkeen vaihoin toiset vaatteet ja lähettiin kuvailee. Meillä meni siellä joku tunti ja sitten tultiin käymään meillä hakee rahat ja lähettiin apsille. :D Sit tultiin meille syömään ja kateltiin leffoja ja telkkaria. Valvottiin melkein puol viiteen asti, mutta sit ruvettiin nukkuu. Tänään herättiin vasta puol 12 aikoihin ja sit mentiin aamupalalle. Aamupalan jälkeen laiteltiin hiukset, meikit, kynnet ja etittiin vaatteet. Sit vaan juteltiin ja kateltiin telkkarii ja Roosaa tultiin hakee kolmen aikoihin. Nyt illalla käytiin isomummoo moikka, kun se on kuntoutuksessa ja käytiin kaupassa. Nyt oon ollu jonkin aikaa kotona ja siirrelly kuvia ja kirjotellu postausta. :)

Nyt laitan teille tähän loppuun vielä muutaman melkein onnistuneen kuvan. :D









-Janita-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti