22.12.2013

Joulukalenteri luukku 23

Moikka,

tän päivän luukussa on postaus, jossa vastailen kysymyksiin, joita minulta on kysytty Jareen ja Jaren fanitukseen liittyen. Lisäilen väliin aina jotain kuvia mitä mulla on Jaresta.

Jaren fanitukseen liittyvät kysymykset:

1. Monestikko oot ollu sen keikalla?
- Oon ollu muistaakseni 4 kertaa Jaren keikalla.

2. Mitä levyi sulla on?
- Mulla on tällä hetkellä vaan kuka sä oot, sokka irti ja kuka muu muka levyt. Lisää olen kyllä ajatellut hankkia.

3. Onko sulla Jaren nimmarii?
- Onhan mulla yks Jaren nimmari puhelimen suojakotelossa.

4. Yhtärii? (Monta?)
-Mulla on yks yhteiskuva Jaren kanssa :)


5. Meetkö stadionille?
-Meen stadionille lauantaina.

6. Fanituotteita?
-Mulla on syypää sun hymyyn-paita, magneetti ja sokka irti koru

7. lempibiisi?
-En osaa sanoo mikä ois ihan ykkönen, mut parempi mies on yks lemppareista :)!

8. Millo aloit fanittaa?
-Aloin fanittaa Jarea joskus vuonna 2008.

9. Vihaatko Jaressa mitään?
- En :D

Kysymyksiä Jaresta:

1. Millon syntynyt?
-22.12.1981

2. Missä asuu?
-Helsingissä

3. Mikä auto?
-Jarella on musta bmw ja valkea maserati

4. Perhe?
-Äiti, isä(kuollut), kaksoisveli Jere, toinen vanhempi veli ja kaksi siskoa.

5. Eka levy?
-Omakustanne levynä Human&Beast

6. Uusin levy?
-Kuka muu muka

7. Katsotuin biisi youtubessa?
-Ainakin timantit on ikuisia on katsotuin musavideo tänä vuonna :)!

Tässä tämä nyt oli ja postausideoita saa toki kertoa, mm. mitä postauksia haluaisitte joulun jälkeen. :)

-Janita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti