22.12.2013

Joulukalenteri luukku 22

Moikka,

nyt olen siis suunnitellut jo mitä postailen huomenna ja tiistaina teille viimeisimpinä luukkuina. Mutta tänään kerron yhen vähän huonomman jutun ja tässä luukussa kerron pääasiassa kuulumisia ja muuta sellaista.

Mulle siis kuuluu ihan hyvää. Nyt vaan on joulun alla vähän kiireitä. Nimittäin pitäis leipoo pipareita, paketoida lahjat kotona ja sen lisäks olla prismassa paketoimassa ja kaiken tuon lisäksi pitäisi siivota ja tehdä kaikkea muuta jouluun liittyvää. Mutta nyt siihen harmillisempaan asiaan. Eli tässä yks kaunis aamu, kun olin aloittamassa kuvaa teille myday:tä kuvina niin mun kameran objektiivi ei toiminu. :( Siinä ei siis toimi tarkennus eli en pysty tarkentamaan ollenkaan. En automaattisesti enkä käsin. Kamerassa ei siis ole mitään vikaa, koska mun toinen objektiivi toimii siinä mutt sillä ei saa kuvattua kuin vaan kaukana olevia kohteitä. :/  Siksi ei ole nytten kauheasti pystynyt tekemään mitään joulukalenteria, kun en ole saanut kuvattua mitään.

Nyt  toivon todella, että saan sen uuden kameran joululahjaksi! :)

Mukavaa joulun odotusta kaikille! :)

-Janita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti