27.10.2013

Loma lopussa! :(

Moikka,

mulla alkaa huomenna taas koulu ja tällä viikolla en kerinny postailee, kun en oo ollu kauheesti kotona. Nyt loman jälkeen onneks vähän rauhottuu tää mun elämä ja mulla on enemmän aikaa postailla. Ensi viikolla kuvaan jonkun videon, mutta en oo vielä päättäny minkälaisen eli ideoita voi kertoo mulle! :)

Nyt voisin kuitenkin kertoa tästä lomasta. Maanantaina nukuin pitkään ja olin tallilla. Tiistaina siivolin kotona päivällä ku Roosa tuli illalla meille ni käytiin sit kuvailee ja voin laittaa pari kuvaa tohon alapuolelle. Keskiviikkona pakkailin päivällä ja tein ruotsin tehtäviä, kun mulla on se ruotsi itsenäisenä. Illalla sit lähin mummolaan ja tulin sieltä pois perjantaina joskus illalla ysin aikoihin. Siellä oli mun lisäks siis mun veli ja kaks meiän serkkuu ja siellä sit vaa oltiin ja otettiin rennosti eli ei tehty pahemmin mitää. :D Eilen olin taas Jyväskylässä ja oltiin kavereiden kaa pelissä ja siellä menikii sit koko päivä. Tänään sit meinasin ottaa vaan rennosti ja tehhä loput ruotsin tehtävät ja käyn varmaan illalla vielä lenkillä. :) Mutta nyt laittelen pari kuvaa tiistailta.



Noi kuvat ei oikeen onnistunu mut ei voi minkää :/

Palaillaan ens viikolla postausten parissa! :)

-Janita

2 kommenttia: