12.9.2013

Kunpa vain aikaa saisi lisää

Moikka,

oon pahoillani etten oo postannut taas vähään aikaan, mutta koeviikko lähestyy ja mun täytyy panostaa enemmän kouluun, joten tietysti silloin blogi jää vähemmälle. Viikonloppuna olen toivottavasti kotona ja kerkeiäisin kirjoittaa teille kunnon postauksen. Mutta tästä postauksesta tulee vaan nyt tällainen pieni postaus missä kerron vähän kuulumisia.

Eli mulle kuuluu siis ihan hyvää ja koulu on alkanut hyvin ja oon vielä ainakin yllättävän paljon perillä asioista, joita tunneilla käsitellään. Tosin mun omat kurssivalinnat huolettaa mua aika paljon, koska ne on aika sekaisin ja mun pitäisi tänäänkin keritä vielä niitä katsomaan ja muokkailemaan. 

Viime viikosta kerron teille tarkemmin viikonloppuna, kun kirjoitan teille uuden postauksen ja siihen saatte sitten kuvia, mutta tähän mulla ei ole nyt kuvia. Suurin osa nimittäin mun uusimmista kuvista menee siihen viikonloppuna julkaistavaan postaukseen. :)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

-Janita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti