23.9.2013

Kuka Muu Muka

Moikka,

Viime viikolla mulla oli hirveesti koulujuttuja ja piti lukea huomenna alkavaa koeviikkoa varten, joten en oo kerenny postailemaan viime viikolla. Voisin teille eka kertoa nyt tuosta viikonlopusta, kun muuten ei oikeestaan ollut mitään ihmeellistä ja aika meni kouluhommien parissa. Lopussa varmaan kertoilen sitten tämän viikon suunnitelmista. :)

Mä aloitan nyt lauantaista, koska perjantaina ei tapahtunu mitää kummallista. Lauantaina olin kattoo mun pikkuveljen pelii ja siellä sitten pidin apukelloa. Sieltä tultiin kotiin siihen aikaan, että jypin peli oli jo alkanut, joten istahdin koneen ääreen kuuntelemaan radiosta peliä. No sitten ekan erän jälkeen ei ollu nettiyhteyttä jostain syystä ja oottelin omassa huoneessa ja kuuntelin Jaren uutta levyä. Sitten palasin kuuntelemaan vikan erän pelistä, kun netti toimi taas. :)

Sunnuntaina olikin vuorossa kauan odotettu jäähallikeikka! Oli aivan mahtava ilta. En tuu unohtaa tuota iltaa ikinä!<3 En osaa ees sanoin kuvailla. Menin aika sanattomaks, sillä Jaren musiikki on mulle iso osa mun elämää, joten koko ilta herätti paljon tunteita. Otin jonkin verran kuvia puhelimella ja laitan niitä nyt tähän loppuun. Laatu ei tosin ole mitään parasta mahdollista, mutta koitetaan pärjätä näillä kuvilla mitä on.


 Ihan huippu levy!


 Koru 10€

 Magneetti 5€

T-paita 25€

Kävin nuo ostelemassa ennen keikan alkua ja sit oottelin jonkun reilun tunnin, että keikka alkaa.











Tässä oli vähän noita kuvia, joiden laatu on mitä on. Iso kiitos jätkille, kun tekivät illasta unohtumattoman!

Palailenkin niihin tämän viikon suunnitelmiin varmaan huomenna, kun pääsen koulusta.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

-Janita

"Kiitollinen, siunattu, onnellinen"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti