10.8.2013

Timantit on ikuisia

Moi,

nyt päätin tehhä teille postauksen mun tärkeimmistä kavereista. Mä oon valinnu tähän 8 tärkeintä kaveria mulle ja kirjotan vähän niistä. Kirjotan siis jokaisesta, että missä ollaan tutustuttu ja minkälaisia ne on jne.

Anna:
Annan kanssa taidettiin tutustua facebookissa, mutta ekan kerran nähtiin jypin pelissä. Ollaan tunnettu noin 1,5 vuotta ja en kadu päivääkään, että ollaan tutustuttu. Anna on tosi mukava, iloinen, ystävällinen ja luotettava ystävä. Anna on mulle tärkee ja en haluu, että kukaan rikkoo meidän välejä ja toivon et voidaan pysyy aina ystävinä. Annaa en siis nää kovin usein, kun asutaan eri kaupungeissa, mutta kesällä pyritään näkee ainakin kerran ja sitten koulujen ja lätkä kauden alettua nähhään aina peleissä, kun Anna pääsee peleihin ja mäkin oon sinne menossa peliin.

Sini:
Sinin kanssa tutustuttiin kans facebookissa, mutta nähtiin ekan kerran jypin pelissä. Oon tuntenut Sinin kans noin 1,5 vuotta. Sini on mukava ja ihana ystävä ja vähän hullu kans. :D Sini on yleensä meistä se hullumpi osapuoli ja keksii aina kaikkee ja ne ideat ei oo aina ihan järkeviä. Sinikin tosin asuu eri kaupungissa ja nähdään aina yleensä, kun meen käymään siellä päin. Käyn siellä kuitenkin useemmin.. Nähdään siis Sininkin kanssa yleensä saman verran, kun Annankin kanssa.

Laura:
Lauran kanssa tutustuttiin noin vuosi sitten Sinin kautta ja ollaan siitä asti oltu hyviä kavereita. Laura on ihana, mukava, iloinen, höpsö, luotettava, rakas ja tärkee ystävä mulle. Laurasta on tullut mulle aina vaan päivä päivältä tärkeempi kaveri. Asutaan myös Lauran kanssa eri kaupungeissa ja nään Lauraa suunnilleen saman verran kuin Annaa ja Siniäkin. 

Jenna:
Jennaan oon tutustunut kans varmaan samalla tavalla kuin Siniin ja Annaan. Ollaan tutustuttu noin 2,5 vuotta sitten. Jenna on ihana, luotettava, ystävällinen, iloinen, rakas ja tärkee ystävä mulle. Jennalle voin aina kertoo kaikesta ja puhuu kaikesta ja se kuuntelee, kun tarvii. Jennakin tosin asuu eri kaupungissa, mutta näen Jennaa melkeinpä saman verran kuin Annaa, Siniä ja Lauraa. Mä toivon, että me pysytään Jennan kaa aina ystävinä.

Tiia:
Tiiaan oon tutustunut koulussa kaverin kautta ja ollaan tunnettu melkein 3 vuotta. Tiia on hullu, seko, höpsö, mukava ja hauska ystävä. Sillon, kun mä olin vielä ylä-asteella niin nähtiin aina koulussa joka päivä, mutta nyt ei olla nähty niin usein, mutta pyritään näkemään aina kun mahdollista. En tiiä paljon nään Tiiaa ens lukuvuoden aikana, koska Tiia muuttaa Rantasalmelle koulun perässä.

Salla:
Tutustuttiin Sallan kanssa tallilla vähän yli 2 vuotta sitten. Nähtiin aina paljon tallilla ja melkein aina maanantaisin Salla oli tallilla, kun menin sinne ja meillä oli aina hauskaa. Nykyään nähhään harvemmin, kun Salla muutti viime vuoden kesän alussa Helsinkiin niin ei oo tullut nähtyä niin paljon, mutta pyritään näkemään aina kun mahdollista. Salla on mukava, luotettava, ihana ja iloinen. Sallalle on hyvä puhuu oikeestaan mistä vaan. 

Roosa:
Roosan kanssa ollaan tavallaan tunnettu kohta vuosi, kun tutustuttiin viime syksynä koulussa. Oltiin kyllä joskus tosi pieninä leikitty keskenään, kun meidän iskät tuntee toisensa ja ollaan aina tultu hyvin toimeen keskenään. Roosa on iloinen, mukava ja tosi luotettava ystävä. Roosalle voin aina puhuu kaikesta ja voin olla varma, että se ei kerro mitään eteenpäin. Nähhään Roosan kanssa yleensä melkein päivittäin koulussa, mutta kesällä ei nähhä ihan joka päivä kuiteskaan, koska on kesätyöt ja lomamatkoja sun muuta. Mutta ollaan nytten kesälläkin pyritty näkemään vähintään joka toinen viikko.

Mikaela "Miksu":
Miksuun oon tutustunut koulussa kaverin kautta ja ollaan tunnettu melkein 3 vuotta. Miksu on hauska ja mukava kaveri, jonka seurassa ei oo ikinä tylsää.  Nähtiin saman verran mun ylä-asteen aikana, kun Tiian kanssa, mutta sen jälkeen ollaan nähty vähemmän, mutta pyritään näkemään aina tilaisuuden tullen.


Tähän loppuun mun on pakkoo laittaa teille eilen ilmestynyt Cheekin uusi single timantit on ikuisia, jota oon ite jo kuunnellu niin paljon että melkein osaan sanatkii jo ulkoo..en ees pystyis laskee kuin monta kertaa oon kuunnellu sitä! :D Mutta ite tykkään paljon tuosta biisistä ja musavideosta.




<3:llä Janita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti