11.8.2013

Back to school

Moikka,

mä ajattelin kirjoittaa teille tälläisen back to school-postauksen, koska kouluun paluu lähestyy. Mulla siis alkaa tiistaina koulu. Jatkan lukion toiselle vuodelle ja menen tosiaan vasta 11 kouluun, mutta mun unirytmi on vielä sen verran sekasin, että saa nähhä miten jaksan sit lähtee kouluun. Oon kuitenkin ihan innolla menossa kouluun, kun näkee kavereita, joita ei välttämättä oo kesällä nähnyt. Tietysti jään kaipaamaan kesää ja lomaa, mutta syksyllä on tulossa kaikkee kivaa, joista kuulette myöhemmin. Innolla kuitenkin odotan mitä kaikkea toinen vuosi tuo tullessaan. Koulu on tuttu, mutta kuitenkin musta tuntuu oudolta kun oon jo kakkosella enkä enää ykkösellä. Musta tuntuu siltä, että vastahan mä alotin lukion niin nyt oonkin jo menossa lukion toiselle. Mihin tää aika menee? Mulla ei oo vielä tarkkaa tietoo mitä haluan tehdä työkseni ja minne haluan lähteä opiskelemaan, mutta mä toivon saavani siihen selvyyttä ens vuoden aikana. Lukujärjestystä voin teille näyttää teille vaikka tiistaina, kun kirjoittelen postausta. Sitten mulla on todennäköisesti kaikki muokkaukset tehtynä! :D

Penaalini ja vähän sen sisältöä.

Tollanen muistilappu lajitelma kansion väliin.

Vihko, jota käytän koulujutuissa tarvittaessa.

Koululaukkuni

Kirjoja mulle ei oo vielä ostettu, mutta ne käydään ostaa maanantaina ennen kuin menen kampaajalle. En vielä kerro mitä teen hiuksilleni, mutta mitään radikaalia ei ole tulossa. Sen näätte sitten todennäköisesti maanantaina, kun kirjoittelen vielä postausta ennen koulun alkua.

Yks asia mikä ei oo ikinä ollu mun juttu on koulussa koulukuvaukset. Mä en onnistu niissä ikinä. :D Voisin tähän loppuun nyt laittaa kaikki miun luokka ja tarha kuvat. Paitsi tokalta luokalta, koska mulla ei ole siltä vuodelta luokkakuvaa tai muutenkaan koulukuvia, koska vaihdoin kesken vuoden muuton takia koulua ja siellä koulussa mistä vaihdoin ni ei ollu vielä otettu kuvia ja sinne minne vaihoin kouluun niin siellä oli otettu jo kuvat. Mutta nyt niihin kuviin! :)


Kerhosta 1999-2000

Kerhosta 2000-2001

Päiväkodista 2001-2002

Eskari 2002-2003

1. luokka 2003-2004

3. luokka 2005-2006

4. luokka 2006-2007

5. luokka 2007-2008

6. luokka 2008-2009

7. luokka 2009-2010

8. luokka 2010-2011

9. luokka 2011-2012

Lukion 1. luokka 2012-2013 (tää on ehkä onnistunein kuva :D)

Tässä tää oli nytten toivottavasti piditte! :)
Mä rupeen nyt lähtee kohti Kouvolaa, koska pikkuveljellä on siellä pelit. Palaan postauksien merkeissä huomenna todennäköisesti, jolloin näätte mitä olen tehnyt hiuksilleni. :)


-Janita-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti