26.7.2013

Tallinna 5.-6.7.2013

Hei,

ihanaa huomata, että teitä lukijoita on jo 14! :) Mä oon tosi kiitollinen ja sitten, kun on 20 lukijaa täynnä voisin tehdä teille jonkun erikoispostauksen. Laitan kyselyn erikoispostauksesta tuohon sivupalkkiin, joten käykäähän vastailemassa.Mutta palataan nyt tähän itse aiheeseen eli oltiin käymässä siellä Tallinnassa. Meillä meni siis kaks päivää siinä reissussa, joten voisin kerto vähän erikseen molemmista päivistä ja kuvia on vähän puhelimella otettuja, koska mulla ei ollut järkkäri edes mukana tuolla reissussa.

Perjantai 5.7

Lähettiin siinä aamusta jo jossain 8-9 aikoihin Helsinkiin päin, jotta kerettäisiin käymään vähän shoppailemassa ennen kuin mennään laivalle. Mentiin ihan ekana käymään Jumbossa Vantaalla ja siellä meni useempi tunti, kun oltiin siellä varmaan noin 11 aikoihin ja lähettiin sieltä puol neljän aikaan. Mä kävin vielä matkalla satamaan niin Itäkeskuksessa nopeesti pyörähtää, kun mulla oli puoli tuntia aikaa, kun muut meni käymään Puhoksella. Lähettiin sitten noin 16.15 ajelemaan siitä Itäkeskukselta satamaa, jossa oltii jo hyvissä ajoin ennen viittä. Mä menin sitten iskän kaa lähtöselvitykseen ja sit taidettiin päästä melkein heti laivaan. Laivalla vietiin tavarat hyttiin ja käytiin kattoo kannelta, kun laiva lähtee. Mä lähin sitten kiertelemään niitä myymälöitä siellä laivalla, jonka jälkeen käytiin syömässä. Lupauduin sitten ruuan jälkeen käydä pikkuveljen kaa pelaamassa ilmakiekkoa ja pelattiin jotain ajopeliäkin. :D Käytiin viel illalla vähän ennen 10 uimassa ja saunassa, jonka jälkeen mentiin hytin kautta ja mentiin kuuntelee musiikkii. Siellä soitti joku Bananaband. Kuunneltiin sitä sitten aina kolmeen asti yöllä ja ne soitti useemman tunnin, mut piti välillä taukoja ja yhen tauon aikana käytiin kuuntelee, kun siellä oli joku Summer Sound Club-juttu niin siellä oli joitain dj:tä soittamassa musiikkia. Kuunneltiin sitä joku 15 minuuttii ja sit mentiin viel takas kuuntelee tuota bändiä ja lähettiin hyttiin nukkuu, kun ne lopetti kolmen aikoihin yöllä.



joku ajopeli:DD

Lauantai 6.7

Lauantaina lähettiin käymään maissa ja käytiin siinä Rimissä ihan satama vieressä, jossa meni muutama tuntia kierrellessä. Sitten lähettiin takasin laivalla ja käytiin Prisma expressissä matkalla terminaaliin. Sitten laivalla kierreltiin ja käytiin kuuntelee jotain musiikkii vähän ja noissa merkeissä se loppumatka menikin. Ajeltiin sitten tosiaan Lahden kautta kotiin ja käytiin iskän kaa Raxissa syömässä, kun äiti ja miun veli kävi jossain muualla syömässä. Lähettiin sitten puoli 9 aikoihin illalla ajelee kotiin ja iskä oikein näytti mulle mistä mennään mukkulan rantaan, kun siellä oli Summer up, jonne en päässyt ja mua harmitti vielä enemmän, kun sain kuulla että Jare ois esiintyny 21.20 muistaakseni. Loppumatka kotiin mehi hyvin ja oltii 9 jälkeen kotona. Sitten vielä kuvia lauantailta.








Matkaeväät(:


Tässä tää oli toivottavasti piditte!

-Janita-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti