14.7.2013

Mihin tää aika menee?

Moikka,

taas on kerinyt vierähtää pitkä aika viime postausesta. Tää aika menee vaan niin nopeesti, kun oon melkein koko ajan reissussa niin ei kerkeä postailemaankaan. :O Mutta nyt on varmaan aika pitkälti kotona loppuloman ajan, joten postauksia on tulossa jo heti ens viikolla. Ens viikolla saatte postausta Tallinnan reissusta ja tänä viikonloppuna olleista suomipop-festareista, jossa olin kaikki 3 päivää. Oli kyllä aika huippuu, vaikka kyl mä ennemmin menisin vaikka summer uppiin, jos vain pääsisin. :( Muuten oisitte saanu tänään jo postausta, mutta mä oon niin väsyny etten jaksa ruveta väsäileen mitään kunnon postausta. No eipä mulla varmaan muuta...lähen nyt vähän syömään ja sit varmaan kattelen tällä viikolla katsomatta jääneitä ohjelmia.

Ja ainiin ens viikolla olen ajatellut kuvata myday:n videolla, koska sitä oli toivottu! :)


Muuten minutkin löytää nykyään instagramista! Olen siellä nimellä janitaah96. Siellä saa mua seurata ja jos seuraat mua niin minä todennäköisesti seuraan sit myös sinua! :)


Palaillaan, mukavaa huomenna alkavaa viikkoa kaikille!

<3:llä Janita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti