25.7.2013

Haaste

Kiitos haastajalleni Roosa:lleHaasteen on tarkoitus löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan niitä, joilla on alle 200 lukijaa.

Säännöt: 
 
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 
2. Pitää vastata haastajan antamiin 11 kysymykseen. 
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastettaville. 
4. Heidän pitää valita haastettavaksi 11 blogia, joilla on alle 200 
lukijaa. 
5. Sinun pitää kertoa, ketkä olet haastanut.

1.  11 asiaa minusta

1. Oon 16, täytän joulukuussa 17(:
2. Rakastan räppii<3
3. Tykkään matkustella
4. kännykkäriippuvainen
5. oon lukiossa, syksyllä alkaa toinen vuosi
6. mul on yks pikkuveli
7. olin tänä kesänä päiväkodin keittiössä kesätöissä
8. käydään kavereitten kaa kattoo paljon jääkiekkoo
9. musiikki on isona osana mun elämää
10. Inhoon herätä aikasin! 
11. kaverit on mulle tosi tärkeitä!<3

2. 11 haastajan kysymystä

1. Onko lihavat sinusta kauheita? Ei....
2. Onko ulkonäkö vai luonne pojassa tärkeämpää? Hmmm...luonne.
3. Miksi aloitit bloggaamisen? Halusin kokeilla jotain uutta!
4. Oletko ikinä ollut lentokoneessa? Olen.
5. Mitä harrastat? Ratsastusta, valokuvausta ja keikoilla käyntiä:)
6. Lempi urheilulaji? Hmmm..mä sanon nyt et jääkiekko :)
7. Kesä vai talvi? Kesä!<3
8. Kahvi vai tee? Tee.
9. Onks sulla ikinä ollu yli 200€ käteisenä? On.
10. Missä asut? Mikkelissä
11. Syntymäpäiväsi? 6.12

3. 11 kysymystä haastamilleni

1. Luetko paljon?
2. Missä olet matkustellut?
3. Parasta bloggaamisessa?
4. Inhottavinta bloggaamisessa?
5. Lempiväri?
6. Lempiruoka?
7. Kevät vai syksy?
8. Lempi asusi?
9. Omistatko eläimiä?
10. Minkä ikäinen olet?
11. Oletko muuttanut? Monta kertaa?

4. Haastan seuraavat blogit:

2 kommenttia: