16.6.2013

Pikaista postausta

Moikka,

just kohta oon lähössä Vierumäelle ja siellä meneeki varmaan koko päivä. :) Ens viikolla todennäköisesti tulossa postausta tästä mun uudesta puhelimesta. Sain siis uuden puhelimen, samsung galaxy s3:n 4g:nä! Tää on kyl musta tosi hyvä tai ainakii parempi, kun toi entinen. :D

Eilen sain myös lipun toiselle Cheekin keikalle tälle vuodelle. Eli olen siis menossa sinne sunnuntain jäähallikeikalle syyskuussa ja sit myös joulukuussa konserttisali keikalle Jyväskylään!♥

Perjantain jälkeen mulla olikin jo kaksi työviikkoa takana päin. Ens viikolla onkin vain neljä työpäivää,  koska juhannus! ♥ Ens sunnuntaina on myös yhet rippijuhlat. Ens viikon jälkeen on vielä yks kokonainen työviikko jäljellä ja sitten vielä maanantai ja tiistai eli kaks heinäkuun ensimmäistä päivää töitä ja sitten alkaa munkin loma!♥ sitä on ootettu...ja sitten tosiaan,  kun mulla alkaa loma niin joku päivä on tulossa myday-postaus.

Ps. Postaus ideoita saa laittaa kommentteihin,  otan mielelläni niitä vastaan!  (:

Mukavaa alkavaa viikkoa!♥

♥:llä Janita

4 kommenttia:

  1. kiva blogi :-)

    http://iseeabiggerdream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ehkä vähän liian kapea blogi mielestäni.

    i-am-kaisamariaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. missä oot töissä? :)

    VastaaPoista