9.6.2013

Kuvaton postaus

Moikka,

nyt saatte taas tälläisen lyhyen ja kuvattoman postauksen, koska en saa vielä siirrettyä jotain kuvia koneelle mitä oon ottanut. Oon myös ihan hirveen väsyny, kun ma-pe heräsin aamulla 6 ja la-su herätys klo 7. Vähän siis väsyttää, mutta ehkä se tästä! :D Nyt on siis eka viikko tuolla kesätöissä takana ja muutama viikkoo vielä eessä. Itseasiassa vain 2 kokonaista työviikkoa, koska juhannusviikolta jää perjantai pois ja sit heinäkuun 2 ekaa päivää eli mulla on siis enää/vielä 16 työpäivää, jos oikein laskin ja sitten mulla alkaa loma ja keskityn rentoutumiseen ja tietysti tähän blogiinkin! :)

Eipä mulla kait muuta, mutta palaillaan postausten tiimoilta asiaan mahdollisimman pian eli varmaan jo ensi viikolla joku päivä!

MUKAVAA ALKAVAA VIIKKOA KAIKILLE!

<3:llä Janita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti