3.5.2013

Syypää Sun Hymyyn


Moikka,

tässä teille nyt tällänen lyhyt postaus nimittäin huomenna ajattelin kuvata myday:n kuvina. Vappu oli ja meni...itellä se meni oikeestaan flunssaa parannellessa :( Tällä viikolla ei oo oikeen ollu mitään ihmeellistä ja eilenkin olin oikeestaan vaan kotona ja kattelin jotai leffoja. Tänään tosiaan katon parhaillaan leijonien peliä ja sen jälkee katon varmaa viel jonkun leffan, mutta nyt laitan tähän pari kuvaa loppuun. :)

 Vähän vappu koristeluja :) ilmapalloja ja serpentiiniä..

Sitten kävin eilen ostaa tälläiset bikinit ja musta noi on tosi ihanat ja mukavat pitää päällä. :)
Bikinit - Cubus 5,90€

Voisinks mä olla se sulle, se tunne?
Anna mun olla syypää sun hymyyn.
Mul on kaikki mitä sä tarttet, mä näytän hyvält sua varten. 
Anna mun olla syypää sun hymyyn. 
Voisinks mä olla, olla, olla se sulle?
Voisinks mä olla, olla, olla se sulle?

Ihanaa viikonloppua kaikille! :)

<3:llä Janita

2 kommenttia:

  1. vanha biisi ja muutenki kulutettu loppuun otsikkona toi syypää sun hymyyn. mis sul lukee tuol sivust esittelys "joo eli oon tälläne 16-vuotias tyttö.." miks ei voi olla selkeesti et olen 16 vuotias tyttö, tai siis pisti silmää ku iha turhii sanoi välis. ei millää pahal ja ehk vähä aiheeton kommentti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on vanha biisi, mutta musta se on ihan hyvä biisi ja se vaan kuvas mun tunnetta tolloin... ja tuo esittely on kirjoitettu varmaan parissa minuutissa ja se jää pois koko ulkoasusta heti, kun kerkeen vaan muokkaa sen :D
      Mutta ei siinä mitään vaikka oli vähän aiheeton kommentti, enkä ottanu mitenkää pahalla... :D

      Poista