19.4.2013

Esta soy yo

Moikka,

mä teen teille nyt kuvilla tällaisen ostosten esittely postauksen, kun käytiin viime lauantaina Kuopiossa ja pääsin Matkukseen shoppailee. :) Nytten on siis ollut vähän ns. taukoo, kun on ollut vähän kiireitä. Tänään muuten katottiin wilmasta 4. jakson jaksoarvioinnit kaverin kaa ja mä sain musiikista 9! (: Oon ylpee siitä! Mutta nyt pidemmittä puheitta ostosten esittelyyn...

 Tollanen limenvihree korukäsi (sopii hyvin mun huoneeseen:D) 3€ Tiger

Korostustusseja 2€ Tiger 

Kuivashampoota 4,90€ Sokos Emotion 

Pieni vihko 1€ ja iso vihko 1,50€ Suomalainen kirjakauppa ja ponnarit 1,95€ H&M 

 Punaiset farkut 14,95€ Gina Tricot


Sitten ostin vielä mustat farkut Cubuksesta ja t-paidan, mutta niistä saatte kuvia myöhemmin.

Tähän loppuun laitan vielä pienen infon tulevasta eli viikonloppuna oon todennäköisesti vaan kotona. Sitten ens viikolla ma ja ti normaalisti koulua ja keskiviikkona on liikunta iltäpäivä (mun lajit on street dance ja bodyjam) ja silloin keskiviikkona tänne meidän luokse tulee niitä suomenruotsalaisia ja ne on perjantaihin asti ja me lähetään vastaavasti sinne Karjaalle ma 6.5 ja tullaan keskiviikkona 8.5 takaisin. Meen sillon tosiaan sen mun sähköpostikaverini luokse yöksi. :) Joten katsotaan milloin saan postausta aikaseksi, mutta tarkoituksena olisi toteuttaa ainakin myday -kuvina ja ehkä videollakin! :D

<3:llä Janita

ps. blogiin on pikkuhiljaa tulossa uutta ulkoasua, kunhan kerkeen väsäillä sitä:)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti