8.11.2012

Viikonloppu lähestyy!

Nyt tällä viikolla ei oo vielä tullut postailtuu, koska oon oikeestaan ollu vaa koulussa ja illalla oon tehny läksyjä ja kattonu telkkarii ja ollu koneella. Sen takia postailut on varmaan jäänyt vähemmälle.

Huomenna mulla olis 9.30-14.15 koulua ja sit lähetään Savonlinnaan ja mennään sieltä Tanhuvaaraan, kun pikkuveljellä on siellä joku päivän leiri. No ei mulla varmaan sit mitään muuta ihmeempiä oo, paitsi huonepostuksen teen varmaan ens tiistaina, kun meen vasta 11 kouluun! :D Mutta katotaan kerkeenkö silloin tehdä sen.

<3:llä Janita :)

3 kommenttia:

  1. Ei vitsit nuo urheiluopistot on mulle vähän liiankin tuttuja paikkoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, no toi oli mulle toinen kerta ku kävin siellä Tanhuvaarassa. :)

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista