11.9.2012

Tiistai postailuja!

Heissan!

Tässä on nyt jo aika paljonkin aikaa viime postauksesta nimittäin melkein viikko. Mutta nyt mulla viime viikolla tuli aika paljon läksyjä, joten arkipäivät meni niitä tehdessä. Ja lauantaina ja sunnuntaina olin kattoo pikkuveljen jääkiekko pelejä. Niin siellä jäähallilla meni melkein koko viikonloppu. Ja sit sunnuntaina pesin pyykkiä ja pakkailin vähäsen.

Ja eilen tosissaan käytiin liikkatunnilla melomassa ja mä meloin Roosan kanssa ja siinä kastu jonkin verran. :D Sit menin illalla käymään ratsastamassa niin kuin joka maanantai mentii kaverin kaa skoottereilla sinne ja sato kun ajettiin sinne päin. Mutta tänää meen vasta puol 12 kouluun, joten kerkesin tulee postailee teille tänne.

Tänään tosissaan on vähän kaikkee sunniteltu tälle illalle. Pääsen koulusta vasta 15.45 ja sit meen tunniks kaupungille (mun koulu on melkein keskellä kaupunkia, kävelee noin 2-3 minuuttia). Ja sit tuun kotiin lähen vetämään kerhoa ja sitten tulen kotiin suihkuun ja pakkaa loput tavarat ja kattomaan pari ohjelmaa mitkä on nauhalla.

Ja siis sitten lähetään yöllä 2 Helsinkiin lentokentälle ja huomenna lähtee 8 lento Kanarialle. Mennään Bahia Felíz:n. Ihanaa oon oottanu tätä matkaa huhtikuusta asti! :) Postailen varmaan matkalla Helsinkiin tai lentokentällä, jos pystyn puhelimella laittamaan postauksia.

<3:llä Janita :)


Ja ainiin postailen ehkä illalla vielä jos kerkeän! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti