12.8.2012

Serkun rippijuhlat 12.8! (:


Moikka!

Olin siis tänään serkun rippijuhlissa ja tuli syötyä ihan hirveesti! :D Siellä oli vähän porukkaa mutta silti oli tosi hauskaa! Kyseessä on poika serkku. Olin siel serkkujen kaa sit (niistä 1 tyttö ja 3 poikaa :D) ja niiden kaa en oo vähään aikaan ihan oleillu ja näin! Laittelen tähän sit loppuun muutaman kuvan mun asusta! ;D

Siellä oli siis tarjolla kaikkee, ihanaa! <3 Kuten, voileipäkakkuja (lohi ja kinkku), mansikka täytekakku, piirakoita, tiikerikakkua, pikkuleipiä, pullaa ja sipsiä ja sit tietysti juomista (boolia alkumaljana (sis.mansikka mehua ja sprite-limpparia, oli toooosi hyväää!), limpparia, kahvii ja muuta).... :---)


                                         Mun ihanaiset kengät! Rakastan niitä! ;-) <3



                                               Sit mun mekko! Tykkään siitä paljon! ;-D

Tällasta oli mulla päällä. Ens vuonna seuraavan serkun rippijuhlat! Niitä odotellessa! ;--D
Loppuun laitan pari kuvaa eiliseltä! ---> ;--)


                                        - "Tiedän, että en ole kaunein enkä suosituin,
                                            mutta saanko olla sellainen kuin olen! :-)"


       - Janitaa :---)


10 kommenttia:

  1. Voi että miten kaunis mekko! Ja kengät kanssa :) Oot myös nätti tyttö ja kivanolonen blogi sulla! Tykästyin :)

    http://marikaoaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ite tykkään kans tosta mekosta ja noista kengistä..ja liity ihmeessä lukijaksi! käyn katsomassa sunkin blogin.. :) ja kiitoskiitos vielä! ;D

      Poista
  2. Ihanan värinen ulkoasu tällä blogilla :3
    Ja ää miten nätit noi kengät. :3

    VastaaPoista
  3. tosi kivan olonen blogi =) ja tosi kivat kengät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! sulla on kans tosi kivan olonen blogi! :)

      Poista
  4. Kivat vaatteet ja oot nätti :)

    janinastyle.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! taidankin käydä kurkkaa sun blogin! :):)

      Poista
  5. Upeeet kengät ja mekko! :) ja muahah oon jo lukijas ;)

    lovetonails.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) hah niihä sä taiat olla! ;D

      Poista